vibe check

Eritttttäin hyvää huomenta

...Tai iltaa tai päivää tai iltapäivää, paljon kello nyt ikinä onkaan kun tätä lueskelet.
Ajattelin taas vaihteeks tehä yhen blogipostauksen suomeksikin :D

Lomalla

Kuten oon täällä blogissa jo useesti maininnutkin niin oon tällähetkellä kesälomalla, ollut jo joulukuun alusta asti. Nyt lomalla on tullut tehtyä kaikenlaista, mutta lähinnä oon keskittynyt rentoutumiseen, en oo ottanut stressiä yhtään mistään, nyt vihdoin kun espanjan kielikin on kunnolla alkanu sujumaan. Tällä hetkellä fiilikset on aika hyvät, vaikka kyllä se koti-ikävä sieltä vähän pilkottaakin. Vaikka jo yli puolenvälin oonkin, tätä mun seikkailua on kuitenkin vielä about 5 kuukautta jäljellä. 

Mitäs kaikkea sitä on sit tullu tehtyä? Käväsin tammikuun lopulla Santiagossa Fantasilandia -nimisessä huvipuistossa kavereiden kanssa, jossa sain auringonpistoksen ja aivan järkyttävän päänsäryn, mutta siitäkin selvittiin. Lähes koko helmikuun oon ollu "yksin" kotona, kun mun isoveli ja vanhempi näistä siskoista (kenen kanssa jaan huoneen) on ollu Briteissä, mutta kuten jo sanoinkin, oon lähinnä vaan ottanu iisisti, ollu ulkona aika paljon ja kattonu Netflixiä, mitä sitä nyt vois enempää sanoa. Ilona käväs täällä San Fernandossa ennen ku lähti takasin Punta Arenasiin. Kävin myös viime viikolla Santiagossa näkemässä Lassia ja Senjaa, kahta suomalaista vaihtaria ketkä on täällä Rotareiden kanssa.

Ulkonäöllisiä muutoksia on nyt tullu enemmän ku viimesen vuoden aikana, mutta ei niitäkään oo ku pari: otin nenäkorun (se näyttää vaan ihan finniltä et älkää huolestuko) ja värjäsin hiukset (ne ei oo enään noin oranssit älkää pelästykö) :D Oon myös aikapaljon saanu väriä pintaan kun aurinko paistaa oikeestaan joka päivä.


Urheiluhullu(ko?)

Nyt kesällä on jääny koripallon pelaaminen vähän vähemmälle (yhen pelin oon käyny pelaamassa), mutta oon sen sijasta käyny pelaamassa paljon ultimatea, sillä nyt viime viikonloppuna osallistuttiin turnaukseen Santiagossa. Treenejä on ollu about neljät viikossa, jotkut jopa viis tuntia :D Helmikuun alussa käytiin myös Viña del Mar:issa pelaamassa "quadrangular" turnaus, jossa meitä oli 5 joukkuetta ja pelattiin tän yhden päivän aikana kaikkia vastaan, eli yhteensä neljä peliä. Ilona käväs myös treenaamassa meidän kanssa, se kun on Suomessa jo hieman pidempään pelannu ultimatea :D

Viikonlopun turnaus Ultimate Po! meni aivan mahtavasti, vaikka voitettiin seittemästä pelistä vaan yks, niin kaikissa peleissä pelattiin tosi hyvin ja haippi oli hyvällä pohjalla koko ajan. Mun on pakko myöntää et tällä joukkueella yhteishenki on todellakin kohdallaan. Kaikki tsemppas toisiaan vaikka oltiin 10 pistettä tappiolla, eikä virheistä syytelty ketään vaan niistä opittiin. Turnaus oli siis onnistunut koska vältettiin jumbofinaali ja voitettiin toinen sija "Spirit of the game" kategoriassa. Vaihdoin myös pelipaitani yhen Bolivialaisen tytön kanssa! En muista millon oisin viimeks ollu näin innoissani turnauksesta ja vaikka olin tosi väsyny fyysisesti niin jatkoin sitä juoksemista koska enegiaa kuitenkin riitti vaikka muille jakaa. Tarviiko sitä ees enää sanoa et tuun jatkamaan ultimaten pelaamista Suomessakin. :D

Mitäs sitte?

Mulla alkaa koulu nyt muutaman päivän päästä ja sisarukset ja kaikki muutkin alkaa pikkuhiljaa tulla reissuiltaan takasin, joka meinaa sitä että kesäloma alkaa olla lopussa. Vaikka oonkin tavallaan innoissani koulun alkamisesta että saan päiviin vähän enemmän sisältöä, niin tavallaan tuntuu vähän haikeelta, koska tiiän että kun koulut nyt alkaa ja saan sitä rutiinia aikaan niin nääkin 5 kuukautta tulee menemään ihan super nopeesti. Sille ei nyt toisaalta voi mitään, täytyy vaan elää päivä kerrallaan ja nauttia täällä olosta.

Seuraavaan kertaan, millon ikinä se sitten onkaan,

Saara

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

How's life now?

Here's what's up

Chilen tämänhetkinen tilanne